Autor Tema: [INFO] SA:MP klijent komande & poznati SA:MP bugovi  (Posjeta: 2778 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Брајан.

  • Audi A6 2k11 3.0T The Real Orgasm
  • *
  • Postova: 8034
Pošto dosta vas nezna puno poznatih SA:MP bugova i često ih prijavljujete ovdje ćete dobiti popis dosta poznatih SA:MP bugova. Kako se prijavi možda neki bug koji nije na ovoj listi bit će svakako dodan.

Bug s vatrom
Postoje dva poznata buga s vatrom. Prvi je naime koji ste i svi primjetili taj da kada imaš određenu animaciju ne troše ti se healthi iako goriš. Drugi bug je pucanje dok goriš. Naime ukoliko netko ima oružje i počne pucat s njim dok je zapaljen neće moći ispaliti metak, no ukoliko puca u nekoga kod koga nije syncana ta vatra (to znači da taj igrač ne vidi da drugi igrač gori) trošit će mu se healthi jer će se kod njega metci vidjeti.

Triple crouch
Prilikom 'triple croucha' odnosno ukoliko tri puta čučnete unutar kratkog vremena i počnete pucati, neće vam se trošiti metci no ipak ćete pucati. Ovaj bug vam je isto svima veoma poznat. No pitanje zašto se ne reloada tokom toga? Pa naravno tokom tog buga ne troše vam se metci jer vi zapravo i ne pucate, a samim time što ne pucate nema potrebe i za reloadom.

Punch stuck
Sličan bug ovome gore, sve je isto samo što se na drugi način dolazi do toga.

Deagle moonwalk
Bug koji vam je veoma poznat i koji svi često koristite (pogotovo na zombie motel). Naime riječ je o slide bug, koji je vezan za GTA native.

Space bug
Ne treba se puno objašnjavati, bug koji isto tako često koristite, isto kao ovaj gore vezan za GTA native.

Bunnyhop
Isto kao ovaj iznad, bmx + mp5 = nebo. Ne možete ga više koristiti no valja ga spomenuti. Isto vezan za GTA native.

C bug
Ne trebam vam objasnit kako se izvodi svima vam je veoma poznat, isto vezan za GTA native. No što se tu zapravo događa. Kada puknete normalno dolazi određena animacija koja recimo pripremi slijedeći metak za pucanje. No prilikom C buga, pritiskom C tipke odnosno odlaskom u položaj čučnja prekidate tu animaciju koja dolazi između i slijedeći metak je odmah spreman.

Također vezan za ovaj bug dolazi i C bug Ghost bullets. Kod njega c bug dolazi prije nego se metak ispuca kod čega se pritiskom C tipke prekida cijela animacija pucanja, no metak idalje bude ispucan kod onog igrača u kojeg ste pucali i njemu radi damage.


Ubijanje
Svi ste upoznati s bugom kada vas se automatski ubije ako skočite na neki objekt ili 'padnete' pod one vagone. To se desi kada vi zapravo padnete pod objekt/vagon i on vas DB-a.

Ubijanje nožem AFK igrača
Kada ubijete nožem igrača koji je AFK taj igrač bit će za vas i sve koji su to vidjeli unsyncan tj. njegova animacija bit će unsyncana za vas.

Animacija pod vodom
Kao što je navedeno pod bugom vezanim za vatru tako vrijedi i za ovo. Ukoliko imate animaciju pod vodom ne troši vam se zrak pod vodom i automatski ne možete umrijeti.

Checkpoint repair
Ukoliko uđete u checkpoint sa zapaljenim autom tj. health-om vozila ispod 300, health će se automatski podignuti na 300 i vozilo vam više neće goriti.

Objekti (određeni)
Vama veoma poznato, naime radi se o objektima koji su nevidljivi, može ih se preskočiti ili vas pak ubiju. To mogu biti neki zidovi (nevidljivi ili oni koji se mogu preskočiti), a što se tiče ovih koji ubijaju - jedan kod ex Hitman baze, u blizini Pig Pena, vozilo odnosno vagon i bezbroj ostalih.

Slijedeći bugovi nisu vezani za vas (vi ih ne možete izvest) no ipak su SA:MP bugovi:

Spawn player
Ukoliko ste unutar vozila i funkcija 'SpawnPlayer(playerid)' vas ubije bit ćete spawnani sa bocom u ruci.

SetPlayerAmmo
Funkcija ne radi (popravljeno vjerojatno kod novije verzije SA:MP klijenta).

GetPlayerColor
Vraća vrijednost 0 ukoliko nije korištena funkcija SetPlayerColor.

SetPlayerName
Ukoliko se ime mijenja no pri promjeni sve ostaje isto, a samo se mijenjaju velika i mala slova funkcija neće raditi (pr. iz "heLLo" u "hello").

RemovePlayerFromVehicle
Animaciju izlaska iz vozila prikazuje samo onom igraču kojeg se izbacuje iz vozila (ostali to ne vide).

TogglePlayerControllable
Ukoliko ova funkcija freeza igrača on se neće moći micati (što normalno radi) no ostali igrači će vidjeti kako se on pomiće u mjesto ako se on pokuša pomaknuti.

Checkpoint (obični i race checkpoint)
Ukoliko je checkpoint stavljen na mjesto objekta koji je namapan (znači ne GTA objekt nego namapani objekt) ili podloge koja nije čvrsta checkpoint će biti podignut iznad zemlje i tako će lebditi.

SetPlayerWorldBoundaries
Vjerojatno ste svi upoznati sa time kada vam dođe poruka 'Stay within world boundaries' no ukoliko imate oružje držeći desni klik miša ([cenzura]) moći ćete hodati kroz world boundaries iako vas on pokušava vratiti nazad.

* Ukoliko znate neki SA:MP bug koji nije ovdje naveden, javite mi ga na PM.
* Ukoliko netko prijavi bug sličan ili isti jednom od gore navedenih biti će kažnjen zabranom pisanja od 24h (1 dan).

Credits to Брајан.
Thanks to: SA:MP wiki, Official SA:MP forum
« Zadnja izmjena: 17-02-2015, 23:09:21 od Брајан. »
VAŽNE NAPOMENE PRIJE SLANJA PORUKE

Ne šaljite pitanja u vezi zahtjeva za unban / resetiranje lozinke / prijava itd.
Sve navedeno se rješava u tim podforumima a ne preko privatnih poruka.

Ne šaljite općenita pitanja oko servera, već svoje pitanje postavite ovdje negdje.
Ne šaljite nikakve gluposti te poruke neozbiljne prirode.

Offline MiljanM

  • los-balkan
  • *
  • Postova: 6845
Odg: [INFO] SA:MP klijent komande
« Odgovori #1 u: 18-07-2013, 22:26:36 »
SA:MP KLIJENT KOMANDE

(/q)uit - izlazite iz igre

/save - čuvate vašu trenutnu poziciju tj. kordinate, a dobivate output u formatu koji Pawno može prepoznati i koristiti (čuva se u file-u My Documents ->  GTA SA User Files -> SAMP -> savedpositions.txt)

/rs (Raw Save) - isto je kao /save, no ovo čuva samo kordinate (čuva se u file-u My Documents ->  GTA SA User Files -> SAMP -> rawpositions.txt).

/interior - pokazuje broj interiera u kojem ste trenutno.

/fpslimit - postavlja FPS (Frames Per Second) za vašu igru. Nema nikakvog efekta ako je 'frame limiter' isključen.

/pagesize - koristi se za količinu linija na chatu. Linije mogu biti između 10 i 20 (10 je default).

/headmove - ovom komandom isključujete / uključujete pomjeranje glave.

/timestamp - prikazuje / skriva vrijeme u porukama na chatu.

/dl (debug labels) - ova komanda vam prikazuje 3D labele na vozilima (pokazuje zdravlje, model vozila, id vozila, cPos (current position = trenutna pozicija), sPos (spawn position = spawn pozicija), da li ima prikolicu (trailer), vašu trenutnu udaljenost od auta, da li je vozilo preloadano (not important for you))

/nametagstatus - ovo prikazuje / skriva hourglass (pješčani sat, ) pored imena kada ste AFK/izgbuili ste vezu ili kada slikate zamrzne sliku za više od 3 sekunde.



NAPOMENA: OVE KOMANDE RADE U AREI ZATO ŠTO SU SA:MP KOMANDE (NE OTVARAJTE TEME ZA OVO).
« Zadnja izmjena: 28-01-2015, 13:20:05 od мorĸι »
Ex. Ballas Gang Leader 2011
Ex. Leader board moderator 2011
Ex. Police Department Leader 2012
Ex. Čestitke moderator x2 2012
Ex. Prijavite bug moderator 2012-2015
Ex. Admin level 3 2012-2013
Ex. Global Moderator & Admin level 4 2013 - 2014
Ex. Admin level 3 2015